Lucienne

Dva potkani běželi přes dvůr. Jednoho z nich kdosi zabil. Druhý potkan zůstal bez hnutí sedět. Zjistilo se, že je slepý. Vedle mrtvého potkana bylo nalezeno stéblo slámy, pomocí něhož vedl svého slepého druha přes dvůr...

neděle, 26. října 2008

Topolánek a miminko

Topolánek dal levým hákem po tlamě nevychovanému reportérovi. Topolánek je Muž Na Svém Místě! Topolánek ztrácí nervy u každé kraviny a měl by si zaplatit lekce zvládání hněvu! Média se předbíhají v doporučování vybraného chování pro či proti němu.

Já se ptám však na něco jiného.

Za prvé se ptám, jak mohl Topolánek v prvních povolebních dnech poražení strany, kterou zastupuje, po tolika letech komunikace s médii a jako pán v letech nepředvídat hordy reportérů na každém svém kroku. Z toho vyplývá otázka – může-li každá sebemenší šukací hvězdička dostat od politika fáro s ochrankou, proč Topolánek lítá s miminkem po ulicích?

Za druhé se ptám, jak může Topolánek v povolebním fiasku své strany omlouvat svou nepřítomnost na klíčovém stranickém setkání péčí o syna místo aby byl přítomen jako vůdce své strany a vedl ji. 

Za třetí se ptám, kde je matka a proč nechává svého muže lítat po ulicích s malým mimišem v situaci, kdy mu každý fotograf a reportér jde po stopě. V první řadě má chránit to malé a pokud jsou reportéři všude, prostě s mimišem zůstat chvíli v ústraní.

Z toho všeho mi vyplývá jen jediné – Topolánek se záměrně chrání svým dítětem od publicity, načež překročení hranice od reportéra fotícího prchajícího Topolánka s kočárkem v prostém obleku bez kabátu, tedy zřejmě odběhlého od práce, nastává jasně brzo a Topolánek si může vybít vztek, protože "chrání dítě", tedy řízená provokace. V takové situaci dítě nemá co dělat a Topolánek se tomu nepostavil jako chlap, ale jako srab.

Mimochodem, chlap, který si z mediálních důvodů zkrátí své jméno Miroslav na familiérní Mirek a nechá se tak oslovovat oficiálně, aby získal přízeň nuceným "tykáním si", manipuluje o sto sedm. I z tohoto důvodu si myslím, že manipulace veřejností založená na péči o dítě a lítosti nad ubohým sledovaným Topolánkem, jen ukazuje ubohost a srabáckost takové baby v chlapských kalhotech.

Není divu, že ODS dostala na frak. S takovým floutkem ve vedení... 

 

ZAUJALO?

Zkuste také:

Koncept kufanditní pumprdentnosti

Rytíř na Mariánském náměstí a detektivní stóry

A protentokrát to vyřešíme

Ranní radiové relace

Rychlý prachy

 

AKTUALIZACE: Doložení původního jména Mirka Topolánka – opravdu to byl Miroslav.

Topolánek jako Miroslav

Topolánek 2

 

linkuj.cz vybrali.sme.sk

lucienne, neděle, 26. října 2008, 19:59, trvalý odkaz,

Komentáře (39)

Tip:
Važte dobře, na koho odkazujete a zda komentujete smysluplně.
1 Kojot WWW 26.10.2008, 21:22:45x
No, já se chovám podobně, pokud mám nervy v kýblu... Ale s tím LEVÝM hákem to fuckt přehnal!
2 behame 26.10.2008, 23:14:04x
ja bych taktez branila svoje dite.. nesejde na situaci.. myslim ze by to udelal kazdy
3 Roj WWW 27.10.2008, 02:20:03x
Branit svoje dite a branit sam sebe ditetem je trochu rozdil :-)
4 inka WWW 27.10.2008, 06:27:14x
Tři naprosto korektní otázky, na které si sama dáváš správnou odpověď. Ano, byla to řízená provokace, a jak se zdá, "Mirek" začíná hledat další skupinu lidí, která by jej mohla podpořit, když se od něj postupně odvracejí i vlastní z ODS. Tou skupinou jsou ženy, protože zaútočit na jejich city přes "napadené dítě" je tak snadné! A to je ten, co si říká "chlap s gulama". Panebože!
5 inka 27.10.2008, 06:31:08x
/2/ všichni bysme chránili svoje děti, o tom nepochybuji, ale právě proto bysme se s nima nepouštěli někam, kde může dojít k jejich ohrožení.
Vzal by si Topolánel svýho syna na fotbalový zápas, kde létají vzduchem pivní láhve, utržené sedačky, hořící světlice?
6 Flee WWW 27.10.2008, 06:51:26x
Ten tomu dal ten Mírek pěkně na prdku
7 václav 27.10.2008, 09:36:30x
tak pustila ses do tématu..no ty myšičky mám radši,za sebe..ten hyenistickej způsob focení mi nesedí a reakci chápu na druhou stranu tu pitomost brát sebou dítě do akce kde jsem vystesovanej je nesmysl ale to už začíná samotnou matkou,Talmanka si jistě platí chůvu,ale na tom videu je vidět,že on to dítě při té reakci málem z toho kočárku vyhodil...
8 Lucienne WWW 27.10.2008, 09:56:04x
2Kojot:
Pravý by byl lepší, že... :)

2behame:
Přivést dítě do takové situace byl nerozum. Viz článek.

2Roj:
Bingo! Vidím to stejně.

2inka:
Ano, o tom to je. Děcko tam nemá co dělat. Pokud mám kolem sebe hordy reportérů a utíkám, reportéři budou utíkat také, protože nemají jak jinak udělat svou práci. Stačí se zastavit a v klidu se nechat poraženecky vyfotit. Pak odejít. Nechodit do mediální války s mimišem a bránit se jím. Fotbalový zápas nebo třeba demonstrace nacistů a romů, na které čekají stovky policistů ze zásahovky, protože se můžou porvat a také to udělají... Ta samá situace. Kdo bude brát ohled na dítě, když je tu situace, na kterou je soustředěna veškerá koncentrace?

2Flee:
Mírek by měl děcko nechat doma a jít se porvat s dotyčnýma sám :) Pokud už se rvát chce.

2václav:
No, téma mě docela zaujalo, takže jsem opustila tradiční myší a esoterické krajiny a vyjádřila se nad blbem. Jinak to vidím stejně.
9 inka 27.10.2008, 10:05:01x
/8/ možná jde o jakýsi neuvážený pokus o zviditelnění "v dobrém světle". Dost mi to připomíná případ Kateřiny Au Au, která se nechala "zmlátit" policajtem, aby vzápětí se Zelenými zasedla po volbách do parlamentních lavic :o)
10 Lucienne WWW 27.10.2008, 10:24:56x
Ano, může to tak být. "Najednou" je dobrým otcem. Kateřina Au Au, která tahá děti do demonstrací do přední linie, kde se to bije, ta mi také nepřijde normální, byť jsou děti o něco starší. Pokud si má dítě nabít hubu, ať to udělá z vlastní mladické nerozvážnosti. Topolánek se nemá co zviditelňovat v takové situaci miminkem, protože mimčo může přijít k úhoně velmi lehce.
11 Henry Psanec WWW 27.10.2008, 18:48:24x
K tomu Mirkovi: http://www.topolanek.cz...mp;ofs=41 (6/5/2006). Pokud ho tak pojmenovali rodiče, budiž, pokud ne, je to asi stejně hezké, když si Anthony Charles Lynton Blair nechá říkat Tony. Myslím, že Churchillovi by asi ve sněmovně nikdo neříkal, "Hele, Winnie".

S dítětem souhlasím. Vzpomněl jsem si u toho na Michaela Jacksona; jenže MJ je asi trochu na hlavu...
12 inka 27.10.2008, 20:09:05x
jenom takovej malej postřeh: zajímalo by mne, jak se Topolánek podepisoval na veřejných dokumentech, jestli jako Miroslav a nebo Mirek. V tom druhém případě by byly všechny smlouvy a dojednání evidentně neplatné :o)))
13 Henry Psanec WWW 27.10.2008, 20:56:20x
V dokladech má prý fakt Mirek.
http://cs.wikipedia.org...%C3%A1nek

Lucy, nechceš napsat něco o křestních jménech?
14 moravačka 27.10.2008, 20:58:50x
Luci, napsala jsi to přesně tak, jak jsem to cítila i já.
15 Lucienne WWW 27.10.2008, 21:59:06x
Ad jméno: Viz aktualizovaný článek - i s odkazy, stačí se prokliknout přes obrázek.

Že je možné se přejmenovat vím na vlastní kůži. Proč by to kvůli popularitě nemohl udělat i Topolánek... Přeci jenom říkat někomu Mirku místo Miroslave, dělá s psychikou druhého divy. Proto si myslím, že hra s dítětem je prostě hra, manipulace. Je to vypočítané na efekt, stejně jako jméno.

2moravačka:
Dík.
16 Kojot WWW 27.10.2008, 22:29:37x
2 Inka: Ne, nebyly by neplatné. Já se například podepisuju jako Jar Polák a taky je to platné. Jde o podpisový vzor. Pokud jde o případnou změnu jména, tak to není problém, jen pokud by na nějakém dokumentu po změně bylo uvedeno staré jméno.
17 Henry Psanec WWW 27.10.2008, 23:08:19x
A, vida. Proč nejsem překvapený?

Nechceš napsat něco o jménech bylo myšleno tak, že Ty ses přejmenovala podle toho, jak se cítíš. Jsou děti, které zase dostávají šílená jména. A tak.
18 asiosel Mail 27.10.2008, 23:14:13x
asi jsem osel. můj osobní dojem je, že při té štvanici prostě nemuselo jít zrovna o nějaký jak se tu píše vykonstruovaný protest, ale prostě o cestu domů s dítětem. v normalizovaným státě nebo ne? zrůdy jako paparazi nikdo nemiluje a útočí se na premiéra při cestě s dítětem, no neskutečný stát,.
19 asiosel Mail 27.10.2008, 23:19:49x
tady se nemůže premiér cítit bezpečně\,na cestě domů? A většina lidí ve státě přece fandí té demokratické straně s božíčku oranžovou šálou kolem krku. Voni jsou slušní soudruzi, tak proč ta štvanice na představitele státu. De..lní besedy o tom, zda je Mirek či Miroslav, no ta úroveň
20 asiosel Mail 27.10.2008, 23:29:29x
No jsem osel a tiše panu Miroslavu Topolánkovi závidím, že si mohl toto dovolit. Spousta nevychovanců by měla dostat přes , a ne se pořád skrývat za to, kdo má zachovávat v této gubernii dobré mravy a kdo smí bejt soudruhy uznávaným dobytkem. Štvanice na premiéra, no hnus, hnus.
21 Lucienne WWW 28.10.2008, 00:51:11x
2asiosel:
Každý máme svůj názor. Dobrou noc.
22 Lucienne WWW 28.10.2008, 00:53:49x
2Henry Psanec:
Popravdě řečeno teď nemám chuť psát o jménech. Jednou na to třeba dojde...
23 Flee WWW 28.10.2008, 10:15:15x
No Lucienne já zírám, ty budeš asi od rány... takový drsňárny píšeš[8]? Až pojedeš zase do lázní dej vědět, chtěl bych se s tak kurážnou setkat
24 Lucienne WWW 28.10.2008, 13:04:51x
2Flee:
Ale jdi :) Manžel by Ti mohl povídat, jak moc kurážná jsem :)))) Znáš to, papír snese všechno.
25 černá vewiurrka 29.10.2008, 13:45:43x
Co si myslit o zlém, sprostém, bezohledném a arogantním hulvátovi, který odkopne svou vlastní zestárlou manželku po mnoha letech kdy jej podporovala v nelehké cestě ke korytu nejvyššímu - jako nějaký obtížný špinavý střep, že? To mi o něm řeklo více než cokoli ostatní - sprostá, zlá, zákeřná, zbabělá a nafoukaná sketa. BTW u nás na severní Moravě ví kdekdo že jeho máti byla tajemnicí zdejšího bolševického papaláše - krajského tajemníka KSČ Mamuly - a že s ní tento pán měl leccos, čeho nemanželským plodem byl právě Mirek. Rozvod tehdy pro komunistického pohlavára nepřipadal v úvahu. Tatínek zatlačil a Mirek se dostal na střední vojenskou školu J. žižky zde v Opavě, tzv. pakárnu. Dodnes je to na něm, jeho vyjadřování, intelektu, metodách, jednání i hodnotovém žebříčku hodně znát. Byl by skončil jako profesionální guma a kanditát KSČ, ale přišla revoluce...
26 Lucienne WWW 29.10.2008, 18:03:56x
2černá vewiurrka:
Jo, to je další stránka věci.
27 inka 29.10.2008, 20:20:44x
/25/ zajímavej životopis!
/16/ dík, Kojote, to jsem teda fakt nevěděl. Takže se budu podepisovat Inčučůna Inka :o)
28 Kojot WWW 29.10.2008, 21:52:06x
[27] Klidně se tak podepisuj, ale 1) musíš si změnit všechny podpisové vzory a 2) podepisovat se pořád stejně. Můj znám se jmenuje Petrželka a jeho podpis je stylizovaná petržel...
29 chodec WWW 31.10.2008, 19:42:48x
dobrej text
30 Lucienne WWW 31.10.2008, 22:02:13x
2chodec:
Dík.
31 Scarysek Mail WWW 31.10.2008, 22:38:00x
A já říkám, že tady lucienne strká nos do věcí, do kterých jí nic není. Co jí je po tom kde byla matka? Třeba mohla být v nemocnici - co omluvila by ses? Těžko. Ten fotograf měl dostat hnedka dvě a neměl by to komentovat nikdo, kdo s touhle bandou hyen ještě nepřišel naživo do styku. A já je mít takhle blízko u svého dítěte, tak si buďte jisti, že by takto neskončil jen jeden z nich.
32 Lucienne WWW 31.10.2008, 22:50:15x
2Scarysek:
Popravdě řečeno to cítím tak, jak jsem to napsala i po Tvém komentáři. Do věci nevidíš o nic víc než já a kam strkám svůj nos, do toho zase není nic Tobě.
33 Scarysek Mail 31.10.2008, 22:59:10x
Chtěl jsem tě jen upozornit, že se staráš o něco, do čeho ti vůbec nic není. Je hezké, jak na >svoje< záležitosti dokážeš dávat také pozor a každý to respektuje. Tak možná kdybys příště ukázala trochu respektu ty. Tvoji rodiče byli určitě ve všem zcela dokonalí, případně ty jsi zcela dokonalá matka, viď...
34 inka 31.10.2008, 23:12:32x
Scarysek. To zase máme jen poslouchat, "držet hubu a krok?". To snad už zaplaťpánbůh je minulostí. Jen nerozumný člověk tahá svý děcko do situací, jejichž rizikovost může - s ohledem na své IQ - odhadnout. A jestli ne, pak nemá ani na to dělat druhýým premiéra, pokud to od něj nebyl chladný kalkul. A prosím. neříkej Lucienne co má a co nemá dělat, je to velká holka, a nepotřebuje k tomu ani tebe, ani mne, co by nějakého advokáta. Houby víš, tak toho nech.
35 Lucienne WWW 31.10.2008, 23:13:11x
Chápu, že nemáš nic jiného na starost než se honit za Lucienne, která poukázala na pár Topolánkových manipulací. Celkově mi Tvá výchovná snaha přijde k smíchu :)
Měj se pěkně a zas se tu někdy ukaž, jsem zvědavá, v čem mě budeš chtít vychovávat příště :)
36 Lucienne WWW 31.10.2008, 23:21:30x
2inka:
Díky, cítím to stejně.
37 Scarysek Mail WWW 31.10.2008, 23:23:32x
Já tě v ničem vychovávat nehodlám. A také nikoho nesoudím. To ty tu v článku dáváš výchovné lekce ("...se ptám, kde je matka..."). Upřímně lidmi, kteří se prezentují jako ty opovrhuji a málokdy jejich chování komentuji, protože by to byl Don Quijotský boj... Navíc na cizím (tvém) dvorečku, s tvými ovečkami, viď inko.
38 Scarysek Mail 31.10.2008, 23:25:26x
inka: Hezké, jak to bereš ihned sociálně &mdash; "držet hubu a krok?"... Ale nemá to s tím nic společného.
39 Lucienne WWW 31.10.2008, 23:34:03x
2Scarysek:
Z lidí názor nevyrazíš, ani je nepřevychováš. Otázky si můžeš pokládat stejně jako si je pokládám já. Klást si otázky je důležité, klást si správné otázky je dokonce důležité životně. Jsem ráda, že máš jasno v tom, kým opovrhuješ a za co jím opovrhuješ. Je to určitě příjemný pocit se takhle vymezit. Chápu. Je to jednoduché, alespoň v mém případě a jednoduché věci jsou takříkajíc úlevné, stejně jako dojití si na záchod.
Ode mně poslední odpověď Tobě, je to pro mě ztráta času. Radši si budu povídat s lidmi, kteří mají co říct.
Přidání komentáře


Creative Commons License

Lucienne by Lucienne Poláková is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Unported License.